اینترنت اکسپلورر ۹ را از روی ویندوز پاک کنید
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

 

 

 

به تازگی مشخص شده است نسخه ۹ مرورگر مایکروسافت که با نام IE۹ شناخته می شود روی بعضی از ویندوزها و سیستم های خاص به درستی کار نمی کند؛ اگر به طور پیش فرض روی سیستم ویندوز ویستا یا ۷ شما، اینترنت اکسپلورر۹ نصب است و با وجود آن دچار مشکلاتی شده اید و یا به هر دلیلی از نحوه عملکرد آن ناراضی هستید و ترجیح می دهید آن را به طور کامل از روی ویندوز خود پاک و نسخه های قدیمی تر این مرورگر را نصب کنید، در این ترفند ما را همراهی کنید. 
ممکن است ویندوز شما به هر دلیلی با این نسخه جدید از اکسپلورر (IE۹) همخوانی نداشته باشد و مشکلات سیستمی برایتان به وجود آورد برای خلاص شدن همیشگی از آن تنها کافی است مراحل زیر را به درستی دنبال کنید:
ابتدا روی منوی start ویندوز کلیک و سپس در کادر جست وجو عبارت «appwiz.cpl» را وارد و enterکنید. پنجره ای باز می شود که باید از قسمت سمت چپ آن روی گزینه «view installed updates» کلیک کنید و چند لحظه کوتاه برای به نمایش درآمدن نتایج این بخش انتظار بکشید. در آخر روی « Windows Internet Explorer۹» راست کلیک، گزینه «Uninstall» را انتخاب و مانند هر نرم افزار دیگری مراحل حذف را دنبال کنید تا سرانجام این مرورگر جدید از روی سیستم شما به طور کلی پاک شود. با یک restart دیگر اثری از اکسپلورر ۹ روی رایانه شما موجود نخواهد بود.

.دوست عزيز نظر يادت نره.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت